Grattis pappa!

Började dagen med att baka tårta. Danne kom förbi en sväng, När jysk öppnade åkte jag iväg dit & köpte nya kuddar till pappa.
 
Ner på stan & träffa Johanna & lunchade innan hon & Per skulle åka till varmare land i en vecka..
 
Efter det tog vi oss ner till holmsund för att fira pappa som fyller år idag. Det blev en massa mys med familjen.
Dock fick Ullis & syster åka in på primärvården för emmas fot har svullnat grymt mycket & hon visste inte varför så det var bara att åka in & kolla upp!
 
Pappa grillade gu så gott & jag bjöd på tårta!.
Jag har busat väldigt mycket med Lucas idag, jag älskar den lilla pojken blir så glad av att va med honom..
 
 
Nu visas det Iron man på tv sen blir det sängen för att jag ska orka upp till en jobbdag, men det är tur den inte är så lång. Men hoppas att mitt huvud vill vara med mig då det inte har varit det i två dagar nu. Både igår & idag har jag haft sprängande huvudvärk & inte hjälper det med huvudvärkstabbletter inte.. Igår vakna jag även upp med näsblod väldigt trevligt...
jag tror en vecka eller två skulle behövas för att få vila upp sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0