Middag & film

Fredag middag & mys i holmsund,
Igår efter jobbet for jag förbi hos mamma & elin blev jätte glad att jag kom hem. Har inte varit där på ett tag nu då dom har varit borta så elin ropa "HANNA KOMMA, HANNA HÄR!" hela tiden så det var bara att komma & bygga lego med henne & se tjorven med henne. Sen bestämde hon att jag skulle äta middag där så det gjorde jag.
 
Så har inte behövt laga mat på två dagar är det underbart eller?.
mamma hade varit på bondens marknad & köpt grönsaker, det är så gott med färska grönsaker så där!..
När magnus kom hem for vi på godishuset. Sen såg vi Avengers! ojoj grymt bra film!
Sen gick magnus & la sig han skulle upp & jobba idag. Jag såg Iron man 2 sen även gamla batman som visades på tv.
 
 
Idag får vi se vad som händer! är ledig & jag ska njuta. fick ju iaf sova till halv 10.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0