Öppnat hippo igen

Idag har jag varit extremt lat. Det har varit jätte bra väder men jag orkade verkligen inte ut i solen. Jag låg i soffan tills det blev dags att röra mig till jobbet..
 
Ja inte var det mycket folk inte. att sälja för 200 kr det är ingenting!..
Ligger nu hemma i soffan & ser Sagan om konungens återkomst!
jag älskar Gimli i filmerna han är hur asm som helst!
Sen att orlando bloom är så snygg som han är gör det ju lite bättre också.
 
Imorgon blir det jobba dag & sen får vi se vad som vi hittar på.

Kommentarer
Postat av: Hanna Ångman

snygg du är i håret! :)
btw, dom där linnena du ville ha finns att hämta hos farfar.

2012-08-18 @ 19:52:28
URL: http://hannaangman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0