alla <3s dag

Var ute på promenad idag & det är väldigt sällan men idag var det väldigt skönt att va ute & gå. Mötte Johanna på Iksu & sen promenerade vi.

Gick hem till mormor & morfar först, träffade dom på parkeringen & fick se deras nya bil väldigt snygg var den iaf. Sen var jag där en stund, elsa kom upp för att lämna lite alla hjärtans dag present till mormor & morfar. Sen gick vi ner till mamma & jag var där tills Magnus & Adam kom & hämta mig så skulle vi åka & handla på maxi för lite middag..

Vidare till Adam & fick se hans lägenhet på böleäng, sen hem till oss & middagens börjades laga. vitlöksgratinerad fläskfilé med potatisklyftor, morötter & lök. Sjukt gott. Jag har ätit så mycket att jag mår illa just nu. Men en kladdkaka är bakad & det ska vi nog få i oss sen också..

Magnus & Adam spelar nå mördar spel jag ser mina serier.
Skulle kunna sova nu men det ska jag inte göra. ska ju umgås med pojkarna ikväll också..


Imorgon kommer morfar & Anita förbi & hälsar på.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Handla nu igen? helt seriöst kvinna, vad gör ni med all mat? :P

2012-02-15 @ 10:30:25
URL: http://hannaangman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0