Bra helg?

I fredags då var jag & Emma på stan gick mest bara runt & kollade men Emma handlade en jätte fin tröja.
Sen rullade vi hem hit & var bara hemma & tog det lugnt det va skönt.

Igår åkte vi ju till Vindeln, gick bra att köra dit inga renar efter vägen så det var ganska skönt. Magnus föräldrar bjöd på lasange så jag njöt ganska bra av middagen. Lina & Alex kom också & åt där så det är ju alltid trevligt att umgås med dom.
Lina följde med oss till Rehn & Jonsson en stund & tack för det, det var ju underbart att han lina med mig en liten stund iaf..

Sen där vid halv 10 spårade kvällen ganska bra för vissa, däckade före 10, kom massa små fjortisar en skulle haft stryk... Kvällen kunde ha varit mycket bättre iaf & roligare...

Men vid ett var vi påväg från vineln & var i stan vid 2. Lämna bilen hos mamma & bytte nycklar sen tog vi oss en promenad hem & var hemma före halv 3 så då la jag mig & sov..

Mamma, magnus & dom små kommer förbi idag en stund & lämnar lite saker som jag har där borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0