Flyttdag

Jag fick hämta nyckeln vid 8. Sen där vid halv 10 kom Tomas med släppet. sen 10 kanske vi börja packa & körde första vändan. Sen tillbaka & ta resten av de stora som skulle från mig. Sen blev de lite lunch & sen tog vi alla kartonger jag hade kvar. Då kom även Magnus & Alex från vindeln med grejerna så vi bar först upp mina kartonger sen blev de soffan & tvbänken & magnus grejer.

Vi for till mormor & fika, sen rullade jag tillbaka till lägenheten & börja skruva ihop sängen men jag fick bara dit tre skruvar sen vart jag förbannad för den fjärde inte gick dit så Alex hjälpte mig att sätta ihop den.

Idag blev det att kliva upp tidigt & åka & handla fick låna mormor & morfars bil & kan säga att det blev en massa saker. Sandra & Felicia kom & eftersom Sandra har flyttat några gånger då fick vi hjälp med att he upp sakerna i köket som vi inte hade hett upp redan. & jag kan lova att det gick undan. Körde ner lådor till källaren så nu har vi fått bort en massa saker så nu ser det ju ut som om vi bor här iaf..

Tack Sandra för hjälpen idag, det var väldigt snällt!
Tack Tomas för hjälpen att köra saker & tack Alex för hjälpen!



Jag sitter & myser i min petsson & findus filt jag fick i julklapp av pappa & Ullis & magnus är på träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0