Inte stilla nånstans

Jag har haft en bra helg med massa besök. Först pappa & familjen i lördags, sen igår kom Lina & Leo & var här medans Alex jobba. Så vi flängde runt lite överallt. Sen var vi bara hemma & tog de lugnt, Laga lite mat & så lina for & hämta alex. Adam kom också förbi så hela helgen har det varit folk här men det är trevligt.

Vi har även upptäckt att de läker när vi diskar i diskhon. Så just nu diskar vi i rinnande vatten eftersom att man kan inte fylla & sen släppa ut då är det en pöl under diskbänken. Det stör mig ganska rejält sen att det drar kallt från ventalationen. Så idag kommer hyresvärden hit & kollar eftersom jag vill inte frysa i mitt tvrum när jag ligger & ser tv.



Idag står tvätta på schemat det är ett måste tvättkorgen svämmar snart över & Magnus har match iveckan så hans kläder måste tvättas eftersom dom stinker sen träningen i torsdags.

Kommentarer
Postat av: H

okej, du får ta det med farfar då.

2012-02-06 @ 12:42:26
URL: http://hannaangman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0