Jag & Felicia

Felicia la jag & sov i vagnen med en vällingsflaska klockan 8 sen snarkade hon gått i vagnen till klockan 3 då låg hon & körde bil i vagnen med munnen så då var det att äta lite välling. Sen vid halv 4 så somna hon om igen & sov till 20 i 7. Då hade vi sovit klart då var det dags att kliva upp. Sen vid 10 då somna Felicia igen så då passade jag på att powernapa jag också.

Sandra kom & hämta henne vid 1 ungefär. Sen kom mormor & morfar & hälsade på dom har ju bara varit här då det såg ut som ett bombnedslag men nu är det ändå ganska fint här hemma tycker jag..


Imorgon rullar vi till holmsund för att fira Lullebulle som fyllde ett i torsdags! stor pojken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0