Kalas

Jag hade en jätte trevlig dag hemma hos min bror & sambo med familjen. Go fika som rebecca bakat. Lucas fick present, Av mig & magnus fick han en sånd är lastbil som boxerar bilar & den lever om när man trycker på den. Alla ljud som en lastbil gör. Den slutade med att min far satt  & lekte med den istället för lucas.
Sen efter vi varit hos Pelle & Rebecca så for vi hem till pappa och var där en stund. Skulle få något program av pappa till datorn. Så jag passade på att låna DIABLO 2 då! Så nu ska vi installera de på min dator så jag kan spela. kände mig sugen haha..

Sen vart de maxi nu har vi köpt oss en vattenspruta & nu ska sune bada om han är dum & ska klättra överallt..
Satt hos mamma & försökte fixa internet åt henne. Gick inte alls, måste tillbaka idag & ringa riksnet & se om dom kan hjälpa oss....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0