Mat

For på coop & handla idag. Träffade på Hanna & Niklas där, alltid lika trevligt & träffa dom.

For hem lagade middag, vart väldigt sugen på kyckling gryta som mamma brukar göra så jag provade mig på att göra den. Den blev perfekt så nu är jag sjukt mätt.

Ida har varit förbi ikväll så vi har spelat skip-bo & magnus är ju nöjd eftersom att han inte förlorade nån av gångerna vi spela.

Imorgon kommer lillasyster hit & sover här till på lördag sen rullar vi iväg till Vindeln på lördag eftermiddag & ska hälsa på Patrikx2 & bjudit in oss själva på middag hos magnus föräldrar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, vi är trevligast i världen. kliar mig i huvudet och ser förvirrad ut

2012-02-10 @ 18:41:30
URL: http://hannaangman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0