Spel

Jag lånade ju diablo av pappa när jag var nere men nu var de ju så att det inte funka de för mig att spela med skivorna. Provade fan allt men det gick inte alls. Adam kom förbi idag eftersom han skulle få munstycket till dammsugaren som vi inte använder som han glömde sist han va här. Så jag gullade till att han skulle hjälpa mig med det. Men det slutade med att vi laddade hem spelet & nu kan jag spela.
Så jag vet vad jag gör ikväll & inatt & imorgon. Jag kommer sitta & spela som en tok.
Min lillebror pether sa att han va stolt över mig när jag sa attjag fått igång spelet nu..



Mammas internet bråka igår, så jag ringde först riksnet men dom kunde inte hjälpa oss. Så det blev att ringa Netgear & dom kunde hjälpa oss. Så jag satt väl en timme & prata med en kille om routern & en massa saker för att få det att funka. Men tillslut så lyckades jag få till internet med routern så nu har mamma internet på sin bärbara.

Imorgon ska vi upp på sjukhuset & hälsa på Rehn som nu har vaknat & det är skönt att veta att han mår bra & är på bättringsvägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0