06.30 upp 00.24 säger jag godnatt

Ja, då va man ledig resten av veckan, Visst det är skönt på ett sätt. Men hade ju ställt in mig på att jobba så då blir de ju annorlunda. Nästa pass blir måndag till veckan.
Har hjälpt mamma att bära upp lite saker till lägenheten. Imorgon börjar dom nog måla eftersom nu har dom spacklat & haft sig i alla rum som ska målas & tapetseras..

Nu är det även 14 dagar kvar. Nu börjar det närma sig med stormsteg, Åh jag är så taggad!


Idag/imorgon, ja beror på hur man ser det ska jag släppa in dom som kommer med det nya kylskåpet till oss. Sen får jag se vad jag hittar på...

Tycker att min älskade pojkvän kan ta & komma hem nu... Men snart har jag honom för mig själv hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0