30/1

Väldigt roligt att dom har stängt ner hela ridskolan pga kvarka, vill säga det är dött uppe i cafet...
Ja jag hade öppet som vanligt idag.. Bästa var att älskade kusin Maria kom upp & prata med mig eftersom att det är öppet för dom som har privata hästar.
Så fick se hennes stora mage. Nu börjar hon bli riktigt stor. Bebben kommer i maj nångång. Åh vad jag ska snusa på bebben då!. Ska kramas lite granna med Linus också han är ett riktigt charmtroll..


Sitter här & fördriver tiden & letar present till Johanna. Måste hitta nån till lullebulle också, han fyller ju nämligen 1 år om bara någon vecka! & jag har ingen aning om vad jag ska ge honom. Min bror sa att lucas ville ha en eldriven jeep. Men jag tror nog mer att det är Pelle som vill ha den så han kan leka med den så får Lucas titta på!..


Sen undrar jag mig varför jag öppna det dära. Jag skulle aldrig ha gjort det. jag blev ju inte glad då & jag blir ju inte glad nu heller...

Om klockan kunde bli tio i 1 så jag kan se sofias änglar & sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0