Bära & handla

Idag for mamma & Magnus & köpte sina madrasser till den nya sängen så jag hjälpte till & bära in dom, satan i gatan så tunga dom var... Sjukt ont i armarna sen. Känner att nu har jag gjort mitt med att bära madrasser för alla flyttar som är nu. Men det är ju två madrasser till som ska bäras när jag & magnus flyttar.. Tror att jag ska tvinga maggan & nån till stark att bära dom då!..

Sen åkte vi till strömpilen på hemtex men där hitta vi ingenting så då åkte vi vidare på expo & där gick jag lös på massa gardiner & underlakan. Väldigt bra rea så jag handla lite granna till lägenheten. Måste tillbaka dit då vi har kommit i ordning för det kan ju va någonting man behöver därifrån.

Just nu ligger jag & ser the next three days. Jag vet inte alls vad jag tycker om den förtillfället, är nog ingen Johanna film.. Borde nog sova snart upp & jobba imorgon igen..

10 dagar kvar nu. Galet taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0