en dag kvar.

Jag är less på att inte kunna sova. Om inte jag får sova snart kommer jag att bli galen eftersom att jag orkar inte göra så mycket när jag är så här trött..

Idag tog jag mig en runda på stan med Johanna. Sen kom Sara också så vi tog oss en fika (Johanna bjöö) tack för fikat!
Nu ligger jag hemma hos mormor & gör verkligen ingenting! jag orkar inte. borde packa bilen men de tyckte inte mormor så jaja... Får väl bli ett av alla projekt imorgon. Min morbror är så snäll & kommer in & hjälper mig & köra en massa saker som ska till lägenheten. Tack för det.

Sen ska jag lyckas få upp allting, ja vi ser väl om jag kommer överleva det hära. Torsdag ska vi handla. sen är de viloläge för mig. tänker inte göra många knop just nu...

Sen har de blivit mer stängt på jobbet.. jippi... eller inte jag bryter ju ihop. Jag behöver pengarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0