Långa dagar

Igår börja vi den stora delen va flytten eftersom det är färdigmålat i alla rum nu. Men vi kan dock inte ställa någonting i hallen då dom ska komma & lägga golv där till veckan så just nu står allt på hög i tvrummet.

Efter att jag jobbat som en tok & burit & sprungit upp & ner så åkte jag iväg till Johanna för lite middag & mys med tjejerna. Mycket trevligheter.



Idag börja vi bära klockan 10 & sen dess har vi hållit på. Nu är det tomt överallt, det enda som står kvar nere är akvariumet men det ska fixas imorgon.
Jag tömde hela mitt rum så vissa saker står uppe i Malins rum & resten står uppe hos mormor, större delen av mitt liv är hos mormor där jag även nu bor tills på onsdag eftersom att Elsa fick min säng idag.
Sen står resten av det som ska till min lägenhet det står utanför mormors dörr. Ja det är ganska mycket, Men det kommer blir bra när det är klart..

Men efter onsdag ska jag ta & sjukskriva mig från allt som heter bära saker. Jag är så slut i kroppen just nu att det inte är sant. träningsvärken är inte & leka med. Jag kan bara tänka mig hur den kommer att vara på onsdag då jag bär ännu mer saker. Får sätta Maggan i arbete eftersom han har ju inte burit så mycket saker hittills sen är han ju mycket starkare än mig så det kommer ju bli kanon..

Imorgon vankas det jobb igen, Mormor är snäll som låter mig låna bilen till jobbet får även låna den på onsdag då jag ska köra alla mina kartonger sen ska vi bara få dit sängen, köksbordet, stolarna, två bokhyllor & en tvbänk till tvn i sovrummet som jag fick idag av Magnus. en glas som mamma & magnus haft i sovrummet men den är förstor för att ha där inne nu så den passar bra i mitt & maggans sovrum har jag bestämt...

Nu kastar jag in handduken. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0