Lördag.

Idag gjorde jag kyckling i kolasås som vi kallar det. As gott är det iaf.
Blev ganska mycket så mormor & morfar kom ner & åt med oss.

Jag & mamma såg även gladiatorerna ikväll. det gick ju för ungefär 8 år sen eller vad dom sa på tv. Tyckte det var as bra då, Idag vet jag inte..
Men imorgon är det en ny säsong av BONES jag är lycklig!.


Igår när mamma & högen kom hem från Ikea fick jag mig vinglas, pall, köttklubba, diskställ, diskborstar, servetter, plastburkar för mat & sen fick jag mig nå mer jag inte kommer på. Men det får stå i påsarna så packar jag upp det i februari...

Om jag inte räkna fel så är det 25 dagar kvar nu. Jag är så himla taggad på det här nu!..


Kommentarer
Postat av: Hanna

somliga har det bra ;P

2012-01-08 @ 10:39:58
URL: http://hannaangman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0