Måndag & tisdag

Igår träffade jag Elin en stund på stan, det va som ett tag sen!  de va trevligt! Hon har en stooor mage nu, plutten tittar väl ut snart kanske?

Idag vart de jobb som varje tisdag. Sen rullade jag vidare på Coop & spela åt mamma, sen hämta upp Hanna för hon var så virrig att hon tappat bort sina glasögon. Sen vidare på Rusta, skohuset & jysk. Shoppade loss lite granna till mamma & mormor. Sen blev det lite granna till mig & Magnus också..

Nu har mormor flyttat upp de mesta iaf dom stora grejerna. hon väntar bara på att jag ska tömma tvbänken jag har här nere så kan hon ta upp den också. Men jag har ju som ett berg med grejer framför den så det lär ju ta sin tid...

Men lägenheten är jätte fin som mormor har köpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0