Snöoväder.

Detta väder är inte & leka med. Jag fick skjuts ut till jobbet men sen när jag sluta gick jag till stan.
satan va jag är duktig bussen gick från vindeln när jag sluta & orkade inte sitta kvar & vänta.
Men jag ångrar mig nästan även om det va bra att gå men att gå i motvind & det blåste & de snöar det är inte så kul.

Imorgon skjutsar magnus ut mig till jobbet sen ska jag fan sitta till 4 & vänta på att bussen kommer för att detta väder är inte & leka med...

Idag flytta hanna & niklas till ersboda vem ska jag denna sista månad på Mariehemsvägen 11 gå på ica med då? himla tråkigt!

Kommentarer
Postat av: 31

du får gå med farfar :D

2012-01-04 @ 15:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0