Snöstrom

Dagen spenderades på stan med Johanna i några timmar. Det blev lunch i UP 2 gallerian i restaurangen där. Det va nämligen stekt fläsk, potatis & löksås. Jag kunde inte va lyckligare satt fint i magen! & Johanna åt Lasange. Tack Johanna för lunchen idag! var nämligen hon som bjöd.

Köpte mig ett par jeans idag. för 300 kr nu har jag iaf 3par jag kan använda istället för två..
Jag fick mig min årliga kalender av Johanna idag också. Så nu har jag två för 2012  det är inte helt fel. En med bilder på mig & Johanna & en på Lucas, den fick jag i julklapp av Pelle, Rebecca & Lucas.
 


Jag tror jag ska trotsa snöstormen & gå på ICA & köpa glass vart himla sugen på det just nu. Imorgon blir det att kramas lite med Maggan då han kommer hem ikväll för några dagar sen åker han tillbaka för att flytta sina saker från Vindeln hem till oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0