07.37

Jag är vaken & jag är ledig, hade ställt klockan på 9 för att hinna duscha & grejer. Men nu vakna jag av mig själv & kan inte somna om. Har sovit konstigt hela natten. Jag blir så less, för det kommer sluta med att jag kommer vilja sova när jag kommer till stugan.
 
Igår kom lillebror hit. Pappa skjutsa honom så vi satt & prata lite granna. Pether tog sig friheter att hitta allt gott vi hade så det satt han & åt igår. När magnus kom hem från träning så blev det att dom åt massa bullar så nu är väl alla mina bullar slut.
 
Gick & la mig & dom satt kvar & såg film. Så snart får jag väcka pether för vi ska åka ut till färjan..
 
Morgonfrillan är på topp!
Nu blir det duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0