Drömmar.

Ikea har ju min säng som jag vill ha. men nu är det ju så att bara ramen kostar 3000 & huvudgaveln kostar 1200. Så det blir en dyr säng det. Får bli ett annat projekt!..
det här är det jag vill ha.
 
Just nu håller vi på att flytta om här hemma. Nu är det jätte tomt i hallen då byrån är flyttad. Men det ska nog bli bra när vi är helt klara.
 
Var förbi på ersboda idag efter jobbet då Gabbe fyller 7 idag! så fick oss lite go fika & jag fick mig present av magnus föräldrar! fick två jätte fina lampor. Fick pussa på Leo också lite granna & umgås lite med lina & det är ju aldrig fel! Var in på barnenshus innan & jäklar va stort det har blivit mycket bättre också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0