Visfestival

Nu är jag hemma efter en helg på holmön. Jag har haft det väldigt bra med familjen.
I fredags var vi på holmögården & lyssnade på lite musik sen skulle vi på panget men syster fick inte komma in.. Pappa & Emma for hem, jag & Ullis stannade kvar. Putte bjöd på cider tack så mycket!.
 
I lördags så var vi bara hemma på dagen & busade med lucas, han hade vattenkrig med oss alla & ja han vann ju så klart. Sen började Pelle skjuta vatten då var de inte lika roligt längre.
Det blev en lugn kväll hemmat med film & gotta!.
 
Idag blev att se batman - the dark knight nu väntar jag bara på att vi ska lyckas ta oss tid & se den nyaste på bio.
sen rörde vi oss ner till byviken för att vänta på färjan & vi fick allt vänta..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0