Dag 7 av 7.

Nu är jag grymt less. Benen & fötterna värker som tusan.
Det gick bra på jobbet även om jag kände mig helt lost mer än halva dagen, men ska väl bara lyckas lära mig allt så ska det sitta.
Åkte hem en timme tidigare underbart!
Lina, Alex & Leo kom hit så jag & Leo lekte på golvet & hade det trevligt.
Dom skulle åka & hämta Alex syster som kom upp idag.

Pappa, Ullis & Emma kom förbi & för att hämta mina monster. Dom ska få bo på holmön i sommar & va ute & ha de skönt.
Vi skulle ta stygnen på Nala men de gick inte alls så Ullis skulle fixa det när hon kom hem & hade glasögonen för dom glömde hon.
Men jag kommer sakna dom små liven! det är så tyst här hemma nu!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0