Dagen efter.

Jag hade en trevlig dag & kväll igår, dock finns det inga bilder förutom dom så hamna på facebook via telefonen!.
Ralle åt grädde & jordgubbar ur glas & robin satte vi på haklapp vid middagen.
& det bästa är att det finns kött kvar! & det kommer jag äta resten av dagen!.
Måste köpa mer chips också var en liten Rasmus som fick dille på chips & tryckte som tusan igår!.
 
Ska ta mig över till grannen också nåndag dag snart & kolla på tallrikar & hyllplan som är ouppackade som jag kan få om jag vill ha det. så det ska vi kolla på.
Soffan är smockfull med pojkar jag sitter just nu på golvet för jag orkade inte flytta datorn till köket.
Adam har köpt sih en boxeebox & den har vi här just nu, undra om vi kanske ska köpa en sån vi också det skulle vara ASM att ha. Mina kusiner har en också så där får man också leka med den.
Men det kanske blir ett inköp snart med en sån skulle jag gissa på.. måste dock bara skaffa spotify premium då men det får man väl ta kanske?.
 
Solen är framme nackdelen är att det blåser så jag vill inte sitta på balkongen & sola det blåser kallt där. får gå & lägga mig nere på gården eller någonting.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0