Examens dag.

Idag var Johannas examen. var där med hennes släkt. det var väldigt trevligt!.
Är så stolt över min vän. Nu är hon färdigutbildad sjuksköterska!

Efter vi suttit på ceremonin åkte vi ner till Obbola där det vart god mat & jag åt väldigt mycket. Till efterrätt blev det en av Evas underbara marängtårtor! dom är grymt goda.

Kom hem för ganska precis en timme sen. Åkte ner & hämta mamma på stan då hon hade varit på AfterWork. Så snart ska jag göra natt. Då jag ska upp & jobba imorgon.. Jag är inte alls taggad. Sen jag slog in huvudet i skåpet så har jag en grym huvudvärk & inte för att tala om NÄSAN. den gör sjukt ont. är även grymt öm & sen är jag snyggt röd också så det är ju ännu bättre!.


Grattis älskade vän!♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack hjärtat!

2012-06-09 @ 08:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0