Lördag kväll..

Var förbi hemma hos mamma en sväng efter jobbet. Skulle handla så jag gick förbi mor också. Jag & Elin såg självklart pippi! vad annars?
Vi titta på en bild på hanna & jag fråga elin "vem är det där?" "HANNA!!" skriker hon ut. Sötungen!
Sen jag kom hem har jag legat i soffan huvudvärken vägrar att ge med sig.
Nu ligger jag & ser breaking dawn bara för att jag kan & magnus inte alls vill se den då han ska se fotboll så han är förvisad till sovrummet! mohaha.

Men jag gör nog en tidig kväll kommer inte orka att vara upp nå mycket längre till.
Imorgon ska jag tvätta igen.. känns inte som vi gör nå annat men denna gång blir det sängkläder.

Kommentarer
Postat av: Hanna

sötelin <3

2012-06-10 @ 12:33:12
URL: http://hannaangman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0