Lugn dag

Idag tog jag mig en välförjänt sovmorgon!.
Men först vakna jag halv 8 av magnus telefon som ringde för då hade inte hans väckarklocka ringt när den skulle så jobbet ringde han en kvart efter han börja. Han kasta sig upp & iväg. Jag sov till 11.
Sen blev det att tvätta. Magnus kom hem på rast i 4 timmar då sov han & jag rensa lite kläder som legat i en hög ganska länge nu.
Har även dammsugit & diskat bort allt men disken som blir idag får magnus ta! mohaha.

Nu ligger jag & katterna & slöar i soffan. Jag har legat & läst moströms boken. Så snart har jag läst den då lämnar jag över den till Johanna som också vill läsa den.

Nu väntar jag på 7:e boken bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0