Min vecka.

Den här veckan har gått fort. I tisdags kom Alex, Judith & Leo hit klockan 8 på morgonen. Alex hade lämnat in bilen så dom kom hit & hängde en stund. & det va kul & träffa Judith igen har inte träffat henne sen dopet för Leo. När dom åkte så gick vi & la oss igen & sov. Sen blev det jobb. Som alla andra dagar nu för tiden.
 
Idag jobbade jag min andra lunch i Sörfors. Det gick bättre än igår iaf.
Men än vet jag knappt vart jag är nånstans. Hitttar nästan ingenting. Men inom kort är jag väl varm i kläderna igen..
 
Igår lyckades jag bränna mig på frityrolja som var 180 grader varm... Ja det gjorde sjukt ont & nu har jag en FET blåsa på tummen.
 
Sålde slut på Lunchen då det var en timme kvar det gick som smöör.
Jobbade ett 10 timmars pass idag, hur ont jag har i mina fötter är inte & leka med.
Åkte hem till mamma efter jobbet, Elsa var ute & cyklade med mamma elin & malin var inne då elin låg & sov i soffan.
Elsa är jätte duktig på att cykla om hon bara koncentrerar sig på vad det är hon gör & inte flamsar runt..
Ligger & ser hells kitchen nu & njuter av att jag är ledig tills på tisdag nu!
Ska träffa min underbara kusin & edward på måndag! då ska jag få snusa på liten bäbis underbart!
Hoppas på att jag får träffa Linus också han är ett litet charmtroll..
 
Imorgon är det midsommar & jag ska njuta av va ledig! Umgås med Magnus kan ju inte bli bättre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0