SUN

De blåser lite. Men vad gör det när det är SOL!
Underbara sol!
Nackdelen är att jag ska jobba. Det hade ju verkligen varit skönt att få vara ute i solen en dag!
Hoppas det är bra väder imorgon då ska jag på examen för johanna & det ska bli så trevligt. Först ska jag ner en sväng på stan.

Jag tycker det är så hemskt att jag inte kan ge mina djur mat idag då Nala måste va fastande innan vi ska till veterinären. Men sen får dom äta hur mycket dom vill som vanligt!.
Men nu slipper nala gå runt & skrika & jag slipper lyssna på det eller ge henne p-piller varje vecka för att slippa höra det. Nu kanske hon även blir en tjockis? brukar ju bli det när man stereliserar dom. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0