Fredag/lördag

Igår hängde jag med Felicia. Jag fick iaf en äppelkaka bakad. Sen hängde jag med flisa då hon var på bra humör.
Vart på jätte bra humör när hennes mamma kom. Ja då dög inte moster längre...
Sen vart det att vänta på magnus & adam på att dom skulle komma hit så vi kunde äta & åka upp till rehn.
satt där i två timmar kanske. Hans bror & tjej & deras dotter kom så henne snodde jag mer än gärna. sen hoppa hon runt i knät hos folk när hon vart less på att sitta hos en person.


Så här kul hade vi igår.


Idag ska vi till mormor & morfar för att fira moster som fyller år nästa vecka & jag vet inte ens hur gammal hon blir men gammal! (jag vet att du älskar mig mikaela!!). Jag ska tjocka tårta sen hem & laga middag till mig & två pojkar. Sen ska jag umgås med mina vänner så magnus & ralle får lite egen tid. det kan dom behöva haha.


Duschen kallar på mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, klart jag älskar dig trots att du kallar mig gammal...det kallas kärlek sweety <3

2012-03-10 @ 17:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0