Kalas

Alla kom ju så klart samtidigt idag, men det va väldigt trevligt & ja vi fick ju nästan plats iaf!. Eller har ju inte så jätte mycket plats i köket men tur soffan är stor iaf.
Var kul att ha familjen samlad hemma hos mig, fast de saknades ju två av mina bröder som varit på vift med jobbet..

Fick pussa lite på lucas idag också det lilla charmtrollet & han va inte rädd för mig idag så det är ju aldrig fel.
Flisan pussa jag också på. båda mina syskonbarn va så stiliga idag, Lucas med skjorta & slips & Flisan med fin klänning.

Sen var jag ju tvungen nu sist när jag va på stan att handla lite pyjamasar åt dom små liven. Malin vart ju lite ledsen då hon inte fick något av mig.


Lucas fick smurf pyjamasarna & Felicia fick ju självklart rosa då hennes mor älskar rosa. Men sen va den så söt också så den passar nog jätte bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

blogving byte?

min blogg är http://mosansliv.blogg.se/

2012-03-24 @ 23:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0