Lööördag

Vi tog oss en sväng på coop idag & handla lite, ganska svårt att handla godis då alla skulle handla godis. Men vi fick med oss godis för 37 kr hem, Sen har vi även fått dille på djungelvrål så vi fyllde en påse från lösvikt med bara djungelvrål nu också. Hur värt som helst. Vi är då verkligen inte utan godis.

Mormor & morfar hade varit ute i stugan & då tog dom in mina krisallglas som jag har haft där ute så jag passade på att ställa in dom i skåpet. Så nu är det fint.
Johanna & Per kom förbi en stund också, så nu har Per fått se hur vi bor.

Jag tog mig en välförtjänt powernap & när jag vakna upp höll magnus på med maten. Det kunde ju inte vara bättre. Jag ligger & ser bring it on & magnus är förvisad till sovrummet för där visas det fotboll på tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0