Torsdag

Dagen spenderades uppe hos Rehn på sjukhuset & man ser för varje gång man kommer upp hur långt han har kommit.
Nu kan han röra på benet & armen & kan flytta sig mer själv. Det är på god väg nu iaf. Hoppas bara att han blir återställd så att han får åka hem snart igen..
Hade med mig kakor upp till honom. jag kommer att göda upp den där pojken så att det är skrämande. Han blir iaf glad då jag kommer med cookies som han säger.

Alex kom & grabbarna for på fotbollsträning & jag chilla hemma. Det blir Marias till middag tack för det Alex! Nu är dom väl påväg tillbaka skulle jag tro för dom har varit på innebandy träning också nu ikväll. Sen blir jag väl av med tvn för att dom ska se fotbollen skulle jag gissa på. Tur att jag har serier på datorn jag kan se.

Magnus åker till vindeln & jag vet inte när han kommer tillbaka får väl helt enkelt se. Men jag tror att jag klarar mig utan honom ett tag iaf. Jag har ju mina små bäbisar & mina vänner..

Imorgon köper vi magnus födelsedagspresent för imorgon kommer hans älskade spel ut Naruto. & jag har lovat att han ska få halva av mig eftersom att han vill ha det & jag visste inte alls vad jag skulle köpa till honom..

Grattis igen älskling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0