Fredag.

Benen dödar mig ganska bra just nu. Men förhoppningsvis blir det bättre ju mer jag cyklar nästa vecka blir de nå vänder fram & tillbaka.

Igår när jag var påväg ut hade jag sällskap en bit av Patric han skulle ut till jobbet han också så vi hade sällskap till ÖB (& det är inte min bror patrik).

Cykla ner på stan strosa runt har hittat regnkläder jag ska införskaffa mig snarast. Just nu har jag mammas gamla & det funkar om de inte regnar så jätte mycket & sen är regnbyxorna JÄTTE tajta så de är bara jobbigt.

Ska hänga med mina småsystrar ett tag på dagen.. Så de blir ut i regnet. Vad är det med att det ska regna jag vill ha sol nu!

Katten har mördat mina fötter så jag har sår nästan överallt. jag hittade ett under tån imorse eftersom han gjorde illa mig grymt mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0