Handla

Idag blir det att åka & handla lite granna. det ekar i kylskåpet. Igår när vi kom hem med tåget blev det att springa in på Ica nere på stan & köpa lite mackor så att vi iaf hade frukost idag.

Det blev inte så mycket längre sömn för mig imorse, vaknade kvart i 8 & kunde inte somna om, låg iaf i sängen till halv 9. Nu sitter jag & ser rix morron zoo vilket jag alltid gör då jag vaknar före 9.

Solen skiner kan inte bli bättre eller jo om de slutar blåsa lite granna. Kommer va skönt att gå ut idag.

Katterna var väldigt mysiga igår då vi varit borta nackdelen är att Nala har varit på antennkabeln till tvn i sovrummet igen. Men magnus tejpa med silvertejp så nu är den hel. Sen även på kontakten till tvn så snart får kanske magnus som han vill med att skaffa ny tv... & min dvd har snart gjort sitt då hon varit på den kabeln också..

Sune trampar på bakom mitt huvud som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0