Helgen

Lördagen spenderade jag med Johanna & Anneli & lite eurovison. En väldigt trevlig kväll med tjejerna!
Vi höll på somna innan Sverige sjöng kan inte säga att låtarna var bra som var med. & det är helt sjukt att vi vann!.
Magnus, bobban, ralle & magda låste vi ut på balkongen för Sune satt & skrek som en galning för dom var där ute & drack.

Gårdagen spenderade jag i Holmsund med familjen.
Vi åt tårta & massa go fika.
Sen rullade vi över till Obbola för att sitta i kyrkan & se Emmas konfirmation.
Hem till holmsund där vi fick grillat till middag & sjukt gott var det.
Jag fick mysa jätte mycket med Lucas igår & det tackar jag inte nej till.
Skjutsade hem Patrik så då tog jag & magnus oss en runda i hans lägenhet & han bor jätte fint i sin lägenhet!.
Sen hem & dö i soffan..

Fick sovmorgon imorse förutom dom gångerna magnus telefon ringde & väckte mig men somna om.
Snart ska jag göra mig klar för att cykla ut till jobbet, men det ser ut som de stormar ganska bra jag hatar motvind! för jag tar mig aldrig fram & sen ser det ut som om det kommer att bli regn & det vill jag inte. Tycker inte om regnet heller.. Men molnen ser så ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0