Min helg

Igår var det en lugn dag på jobbet. cyklade hem då öppnade sig himlen & jag fick cykla hem i spöregn...
Sen cykla vi till ica, förbi mamma, mormor & hanna & farfar så vi var överallt på nån timme igår..

Gick & la mig så fort jag kom hem upp 8 imorse & for på jobbet.
Cyklade hem idag & nu har jag typ mördat mitt ben då jag fick bromsa som en galning & fick breställ med cykeln då det va nån tjej på typ 10 år som inte kollade sig över vägen när hon cykla så för att inte köra in i henne så fick jag lov att bromsa de bara gnissla sen hoppade jag av cykeln & då gjorde jag illa benet på något vänster vet inte alls hur jag har lyckats. Men förhoppningsvis går det väl över snart.

Hanna kom förbi hon bjöd på middag! kött & potgratäng löve it! Har haft en väldigt trevlig kväll med min hanna!
Magnus kom hem åt middag & satte sig & såg fotboll. Jag & Hanna spelade skipo-boo..

Imorgon är jag ledig & ska njuta. Sen jobbar jag hela nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0