Helg

Det händer egentligen inte så jätte mycket i mitt liv just nu.
Igår var vi hemma hela dagen. Lina & Alex kom & lämnade Leo så dom fick fara & handla & vi fick lite mys tid med lilleman.
Vi åkte iväg till Nolia lite senare för att det var korpen match. Jag & Leo sprang omkring vi också. Lina fick sitta & vila medans jag sprang med leo.
 
Idag har det stått tvätt på schemat fyfan vad mycket vi hade att tvätta.. For på coop & handla lite mat. Ralle kom & käkade med oss. Gjorde köttfärspizza det är grymt gott..
 
Om en timme ska vi röra oss till bowlinghallen & spela lite, jag säger ju självklart att jag är bäst på det men vet att jag kommer säkert komma sist!..
 
Sen ska jag hem & sova det är jobb imorgon i vanligordning..
 
Jax han lever livet här hemma, njuter & busar med dom andra bäbisarna vi har. & det bästa med det här är att Sune inte klättrar på väggarna längre han & jax slåss istället & det är bättre än trasiga tapeter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0