Jaha

Var hos min pappa i lördags & firade farsdag eftersom jag var chaufför åt mamma som var på tjejkväll i obbola så då åkte jag & var hos pappa resten av kvällen. Fick godmat & sen åkte vi till storebror & rebecca för pappa skulle hjälpa dom. Så jag fick svägerska mysa & lucas mysa! var så länge sen jag träffade honom. Har saknat den lille pojken. Fick även ge honom välling när han skulle sova mystrollet.
 
Sen åkte vi hem till pappa igen så så mycket bättre & började att se Johan Falk - Kodnamn Lisa. Så den måste jag se klart också.. For & hämta mamma sen åkte vi hem.
 
Igår var jag & fixade håret inte så stor skillnad på längd & så. Men nu är det fräschare & det känns så mycket bättre.
 
 
Sen har magnus även köpt D3 så det spelas flitigt här hemma. Igår satt jag & spela & jag är ju helt klart bäst på det! sitter & skriker för mig själv när det går dåligt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0