1 år

Idag fyllde Felicia ett  år! Grattis till dig trollunge!
det är ett år sen jag skjutsade in syster & kim till förlossningen & var vaken halva natten & vänta på att få ett sms om att dom hade fått barn.
 
Jobbade imorse for & handla hennes present & köpte mig även två par jeans på hm också! var behövligt.
Syster bjöd på fika göda! Sen blev det tillbaka till jobbet för att öppna stället.
 
 
Fick trevligt sällskap på jobbet idag av Danne sen träffade jag även Pontus & vickan så satt & prata med dom ett tag.. Himlen öppnade sig när jag skulle  hem så man såg knappt nått när man körde hem.
 
Ligger & ser på tv just nu & lär inte röra mig så mycket mer ikväll än till sängen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0