Trött.

 
Igår var det väldigt mycket på jobbet. från 10.00 - 19.00 hade jag fullt upp. Lagat mat nonstop. Hade 45 st som skulle äta middag klockan 18.00 som tur var det tacobuffé så jag behövde bara ta betalt, Men hade massa att fylla på & sprang som en galning. Men fan jag lyckades.
 
Mor min va så snäll att hon kom ut med hamburgedressing eftersom att den på jobbet höll på att ta slut så hade den gjort det hade dom ju fan slaktat mig på plats..
 
Där vid halv 9 var jag klar igår. Då fick jag åka med Maria & Sara hem eftersom dom hade varit på föreläsning & sen löshoppat Sten så jag passade på att gulla lite med min kusin som var så snäll!.
 
Hemma tog jag mig ett välförtjänt bad & sen lyckades jag få i mig lite mat också eller ja om man nu kallar yoghurt för mat men bättre än ingenting. Sömnen var ju inte allt för mycket inatt somna vid halv 3 - 3 & vakna 11. Lite ont i huvudet idag. Känner mig bakis men det går bra ändå! Är ledig idag så det är skönt ska baka mig en kladdkaka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0