sportlov

Egentligen händer de inte allt för jätte mycket just nu. Jobbar som vanligt och är sällan ledig. Men idag njuter jag av ledighet, dock måste vi handla då vi knappt har något hemma längre. inte storhandlat sen Ralle flyttade ut.
I torsdags på jobbet hade jag tråkigt, först kom Magnus, ralle och lena ut och fikade med mig.
sen bestämde Jessica att jag skulle följa med ner i stallet och ta in hennes lilla häst athos! och nej han är inte liten 185 cm i mankhöjd! de är en stooor heeest! väldigt fin är han iaf!

Ihelgen var de jobb i vanlig ordning. lördagskväll kom Ralle, Forsberg, och deras mammor på fika och de va trevligt.

Storebror fyllde även 26 i lördags! så grattis igen!


Sen har jag ju kommit på att de är sportlov denna vecka så måste ju åka ut och va på jobbet väldigt tidigt! eftersom min buss inte går när de är lov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0