7/10

I fredags var de Cirkus Cirkör med Johanna. Riktigt bra var det.
Vi gruvade oss först eftersom vi satt längst fram. Men det gick så bra så.
Var en mycket trevlig kväll. Vi började den med en god middag & avslutade med cirkus Cirkör.
Magnus kom ner & hämta oss. Jävlar så kallt det har börjat bli på kvällarna sen blir de inte bättre av att de stormar ute.
 
 
I lördags var jag på födelsedagsmiddag i sävar hos Elin.
Var en mycket trevlig kväll! Jag va nykter då jag haft magkattar så jag va chaufför åt alla som drack & skulle hem till stan snäll som jag är!
 
Söndagen spenderades hemma hos syster med resten av familjen då kimpan fyllde år. Go fika!
Sen kom Ralle på middag & vi fick äntligen se soa. Det va bad as! älskar serien.
 
 
 
Detta måste vara en av dom godaste efterrätterna jag har ätit på väldigt länge!
Helt klart värt varenda krona som jag la på den.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0