när du skriker ut ditt namn, jag kommer.

Serie nörd som jag är. Längtar jag tills alla mina serier drar igång igen, och det är inte länge kvar nu. Nästa vecka börjar sons och sen resten.
Det kan inte bli bättre!
 
Igår kväll såg jag och Magnus filmen Epic den ca väldigt rolig och söt! Älskar animerade filmer dom är såmysiga! 
 
Var och hämta ut vårat tvrumsbord igår också en vecka utan och vi höll på att bli galna. Men nu är tvrummet fint! Bara att vi skulle få bort databordet eller vi ska byta ut de nåndag i framtiden.
 
Ikväll ska jag till mamma och passa monstrerna då mamma och Magnus ska bygga nått på Elins förskola.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessi

pussgummsanduärbäst

Svar: du är också bäst hjärtat!
Johanna

2013-09-09 @ 01:23:26
URL: http://Livetsomhastnord.blogg.se
Postat av: Jessi

pussgummsanduärbäst

2013-09-09 @ 01:23:26
URL: http://Livetsomhastnord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0