Himlen har fått en ny ängel, väldigt mycket för tidigt. ta hand om henne

 I september fick vi beskedet om att du hade fått lungcancer. Du fick behandling och man började leva på hoppet om att du skulle klara det här! Det skulle inte bli på något annat sätt.  För du har så mycket kvar att ge och leva för. Men måndag 15/12 fock vi veta att vi hade ungefär 2 veckor kvar minst. Och våran värld som vi visste om raserades. Försökte ta tillvara på den sista tiden vi hade tillsammans. 
 
18/12 -14 ringer min älskade syster och väcker mig jag hör knappt vad hon säger men när jag förstår att hon säger "mamma finns inte mer,hon är död" faller jag ihop och bara grinar. Skyndar mig ner till holmsund för det är där jag ska vara nu inte på jobbet! 
 
Vi får säga Hejdå och göra henne fin innan dom kommer och hämtar henne.
 
Från -94 har jag haft välsignelsen att ha två mammor. Ena kallade sig min elaka styvmamma fast hon inte var så elak som hon i askungen.. Jag har alltid älskat båda mina mammor.  I 20 år har du varit en del av mitt liv du har funnits där för mig när jag behövt och du har tillrätta visat mig när jag gjort fel. Du har blivit så galen på mina svordomar under mina tonårsår. 
Jag kommer att minnas dig med glädje och kärlek. 
 
Himlen har fått ett till ängel som kommer vaka över oss. När änglarna tog dig såg du till att vi fick massa snö. Du hade älskat snön, du hade längtat till den kom.
 
Min älskade lilla ullis, jag saknar dig 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0