mörker och sömnlös

Vad gör man när man inte kan sova? Min familj dom vänder på dygnet och har ganska nyss somnat skulle jag tro så dom sover halva dagar.  Magnus är likadan uppe halva natten och sen somnar han vid 4 nångång. Jag somnar av utmattning men kan inte sova längre än till halv 8 -8. 
Jag har inga mardrömmar vad jag vet om för jag minns inga sånna. Men jag kan bara inte sova efter klockan halv 8 hur mycket jag än vill och försöker.
 
Filmer blir Min tröst just nu dessa ensamma morgnar. 
 
Jag vet att hon är med sina föräldrar som tar hand om henne nu åt oss. Min farmor tar hand om henne också.  Dom alla vakar över oss från ett moln eller en stjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0