18/5

I fredags var jag hos Anneli, med Johanna & ros. Vi satt på balkongen & åt jordgubbar & vattenmelon. Helt klart en mysig kväll med mina underbara flickor. Synd bara att det är så sällan som vi ses.
Medans alla tog bilder på de fina tog jag bild på hur det egentligen ser ut när vi umgås.
Alla håller på med telefonerna! fick skäll för bilden men nån måste ju visa hur det ser ut!
 
Morfar fyllde 70 i fredags så efter jobbet igår åkte jag dit med resten av familjen & firade honom. Go fika tackar man ju aldrig nej till.
 
Annars har jag inte gjort annat än att jobba nu för tiden. Snart börjar sommarschemat men vi har fortfarande inte fått det jag börjar att bli lite tokig över det. Vill så gärna veta hur schemat ser ut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0