Fool's Garden - Scared

Klockan 12 inatt ringde jag matte & han fick för sig att jag skulle komma till honom, så han kom & hämtade mig. tackar jag för, Jag har saknat min mattias.
Jag lyckades skrämma Pär i morse när jag kom gående i köket, hihi, han är så lättskrämd.
Sen fick jag sova en stund till. Matte låg & snarkade gott brevid mig. Han fick sova länge idag. Adam var till & med uppe före honom & ungen frågar vad jag gjort med håret om jag hade tappat det eller haha. Tur han är söt..Elsa var med i tidningen idag också, så söt hon är sitter på magnus axlar & kollar när man släpper ut får någonstans...
Jag har solat lite grann idag men inte alls så mycket. matte säger att jag inte får, men de är så skönt att sitta ute..

19.15
Det är fotboll på tv U 21, england leder med 3 - 0. Matte skulle se matchen men han somnade i pausen.. Nu ligger jag i soffan & det är dö varmt.. Sen har jag jätte ont i ryggen, men har ingen after sun.. får klara mig till imorgon orkar inte åka hem till mamma för att ta på mig den. Sen skulle jag lägga mig & se avsnitt 22 av heroes men inte funkar de inte, jävla bajs, jag får nog gå ut en liten stund för de är dö varmt här inne, förstår inte alls hur matte kan sova, det är äckligt varmt.
Sen även när vi skulle på donkan & handla mat & precis innan rondellen finns de två filer & vi ligger i ena & en annan bil i den andra ju närmare vi kommer rondellen ju närmare kommer den andra bilen oss, matte fick lägga sig på tutan för att bilen skulle upptäcka oss & styra tillbaka åt vänster..

Kommentarer
Postat av: Hanna [H a n n e l u r e n]

Åh, det var så snyggt när Sverige ba kom och gjorde 3mål i andra halvlek och sen förlorar vi på straffar, fyfan :(

2009-06-29 @ 15:03:32
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0