Sean Kingston - Beautiful Girls

Min kväll spenderades med Johanna & Elina, först hemma hos mig med prat & bara allmänt trevligt.
sen gled vi ner på bion för att se flickan som lekte med elden. Sinnes den var sjukt bra. Hela bio salongen skrek ju till där engång sjukt kul & jag höll på kissa i byxan haha..Men ni måste verkligen se den, Nu väntar vi starkt på luftslottet som srängdes som kommer i november då är vi där!
Jag funderar stark på sängen nu faktiskt..


Tack, tack så jävla mycket.. Då vet jag..
Det är det enda jag kan säga nu.
Du sa "du får ringa hur mycket du vill". Du ljög alltså
Du är inte den jag trodde att du var.. Jag finner inga ord.
Du kommer aldrig förstå.
Allt är bara du, det är du som gjort så att det är så här,
Allt är ditt jävla val, ditt jävla påhitt, du får stå ditt kast.
Vänner? bevisa de då!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0